HEJ

alltså..haha..
guess what?
sitter på mina gamla jävla dator och gör ett hederligt blogginlägg med webcam bild.
fyfan, nostalgiskt.

vill ni veta lite om hur mitt liv ser ut nu?
Jag har flyttat till en egen lägenhet(Jag och sebbs är fortfarande tsm och är lyckliga!!)
jag jobbar 5-6 dagar i veckan och håller nog på att stressa sönder mig själv. jag måste chilla. men det är jobbigt att säga ifrån, jobbigt att försöka vara alla till lags. nu måste jag börja fokusera på mig själv.
Jag tränar inte och har inte gjort sedan vi började renovera lägenheten.(3!!! månader sedan, ISH)MEN, jag har köpt lite träningskläder nu och vill verkligen ta tag i crossfiten igen. saknar verkligen bifrost, men motivationen till ca allt har varit i botten.
Annars, mår jag rätt så bra.

Ha det så bra så länge peeps
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0