Torsdag,Kristi himmelsfärd

Ledig? Vad är det?
Jag jobbade idag, 11-15 i butiken.
Gick väldigt fort så gnäller inte.
Efter det åkte jag Sebastian Amanda & Carro till lappens i Hedemora och åt första glassen. Supergott.
Därefter åkte vi hem. Stannade en stund utanför läggan på bänken i solen, hur skönt som helst. Efter en stund kom Veronica, skönt att snacka lite. Hon gör en alltid glad.
Vid 19:15 åkte jag & carro till Knutshyttan för crossfit. Grymt kul pass.Push jerkade 40kg, vilket jag får vara nöjd med efter ett uppehåll på tre månader och fetaste träningsvärken. Alltså det är såååå kul att lyfta stänger. Lyckoruset när man får upp en tung vikt är di beste. Något jag faktiskt ångrar vad att vi inte körde mer styrka på resan. ALLTSÅ. Hade typ räckt med nån armhävning,lite situps och lite squats,men nej inte ens det gjorde vi, lazyfuckers.Känns som jag tappat allt och får verkligen kramp i musklerna direkt i wodarna. Hoppas det går fort att träna upp. Fy för Trötta sega muskler & flåset, det ska vi inte ens prata om...

Nu har jag och älsklingen nyss ätit kvällsmacka och druckit te. Så nu blir det snart sova. Imorgon ska jag upp i tid och carpe diema innan jobbet.
Imorgon ska jag äta frukost på balkongen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0