Idag bjuder jag er på mitt privatliv : "Han & Jag"

Sebastian.
Min pojkvän, min trygghet och min bästavän.
Samtidigt som jag älskar honom och trivs med honom så har alla förhållanden sina brister.
Vi tjafsar väldigt ofta nu för tiden och är inte så överens om saker och ting alla gånger.
Det har påverkat vårat förhållande och senaste tiden har vi gått och surat onödigt mycket.
Därför har vi nu beslutat oss ,tillsammans,för att flytta isär ett tag.
Det har inget att göra med förminskade känslor eller att vi inte längre är kära i varandra. För det är vi verkligen.
Vi behöver bara lite space ifrån varandra.
Jag kommer att flytta hem till min mamma på obestämd tid.
Vårt mål är såklart, att i framtiden kunna bo ihop igen, men just nu är det bara för mycket.
Känns så skönt att vi gemensamt tagit detta beslut.
 Vi vill att saker och ting ska fungera så därför gör vi allt för att få det att funka.
Vi är så jävla kloka om jag får säga det själv.
Jag älskar honom så mycket.
Vi är bäst



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0