5 saker om mig

i brist på skrivande kör vi en 5 om mig.
- jag älskar fan ljus, jag tänder ljus direkt  jag kommer hem, jag tänder ljus när jag lagt mig, sen släcker jag dem när jag kollat klart på film/mobil osv. Jag har speciella ljus för toaletten (ofta någon fräsch i citrus)och i rummet vill jag ha ljus med vaniljdofter.

- jag vill hemskt gärna plugga vidare,skaffa mig en utbildning. Men har verkligen ingen aning om vad jag vill utbilda mig till.
Jag vill typ allt från att öppna egen butik, jobba med förståndshandikappade, göra naglar, jobba utomlands, kontorsjobb,världens mix jag vet.

- jag har svårt att släppa in nya människor i mitt liv. Håller mig gärna till mina vänner som jag redan har och känner mig säker med. 

 jag blir glad av:
-Vårsol
-Att träffa Sebastian efter en lång jobbdag. Speciellt extra mycket om vi inte pratat på hela dagen sen äntligen får ses!!
-Att sätta ett PR i snatch eller clean
-Att göra god mat & att äta den såklart


Jag blir arg av:
- rasistiska idioter som tror att dem är mer värda än nån annan här på jorden. Vi är alla på denna jävla jord tillsammans.Oavsett hudfärg, läggning, kultur, religion, så är vi alla MÄNNISKOR.
-  när någon håller fast mig eller typ tar i mitt ansikte. Sebastian brukar typ trumma på min panna(hahah???), och då fucking flippar jag.
- att steka pannkakor. Slutar ungefär 90% av gångerna med att jag slänger pannkakorna i slasken och kastar katrullen i diskhon sen går in på rummet och gråter. Jag och S har typ kommit överens om att han får sköta pannkakorna. Han äger dessutom på det? Skapligt irriterande??? Hur gör man???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0