21:10

jobb,kundkväll på kubera, crossfit, hem, dusch och nu exakt nu. Ligger jag i sängen efter en hektisk dag. Passet på CF vill jag inte ens prata om, död.
Teet i kastrullen väntar på kokas upp. Sen blir det film, te och banan i sängen och som pricken över iet lite ansiktsmask.
Sebastian kommer nog runt halv 10-10 då han är garaget och pysslar med bilen.
Klagar inte på lite ensamtid. DET BEHÖVER ALLA.


Fick dessa två produkter på kubera idag. Det var 50% på allt så riktiga kap.
Maria Nilas volympulver ska bli kul att prova, men jag tror att det är jättebra.
Eco hårinpackningen är världsbäst. Älskar doften och älskar att jag inte flottig av denna som jag väldigt lätt blir av andra inpackningar.
Läppenna fick jag av min kära mami efter hennes tripp till Göteborg.
Bäst!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0