Costa Rica, vårt näst sista land

nu har vi lämnat Panama, Bocas och anlänt till Costa Rica.
Bor på fetaste hostlet som heter Rocking J's.
Allt är uppbyggt av återanvända grejer & är super färgglatt!
Man kan välja mellan priv.rum, dorm,tält eller hängmatta. Vi sover i hängmatta för 7 dollar. SÅ JÄVLA SKÖNT, sov som en stock.
Igår hängde vi med lite folk, sjukt trevligt. Älskar när folk från hela världen bara sitter ner vid en bord och snackar.
Usa, Mexico, Italien,Belgien och även Locals.
Känns på ett sätt tråkigt att vi bara har en vecka / en och en halv här.
Men vi måste vidare till Nicaragua snart. Inte långt kvar på denna underbara resa, kan inte förstå hur fort allt går.
Saknar verkligen min familj och vännerna. Önskar att alla kunde komma hit så jag slipper åka hem.
Som jag nämnt tidigare åker sebastian på jobb i Skåne en dag innan jag kommer hem men fick goda nyheter igår att det MAX bara blir en vecka, den lyckan.

Nu ska vi fånga dagen. Kanske gå och surfa, eller hyra en cykel och checka in denna lilla stad.






Jag när dem inte har ölen Balboa i Costa...^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0