Måndag och jag är glad

Det har verkligen hänt så sjukt mycket de senaste dagarna. Inget jag egentligen vill dela med mig av på bloggen.
Men, jag mår okej. Det är väl huvudsaken? Att man tar sig igenom saker som är jobbiga.
Händer så mycket i mitt liv just nu.
Jag håller på att starta ett företag, jag jobbar på två olika jobb, jag umgås med mina vänner, jag bor hemma, jag har en lägenhet på gång, och så vidare. 
Äntligen är jag också frisk så att jag kan börja träna. Idag ska jag spela fotboll med ett gäng tjejer och i veckan crossfitpass. I slutet av veckan ska jag och gry följa med carros kompisgäng upp till Leksand över midsommar och campa. Kommer bli så grymt kul!! Så skönt gäng. Tar inte livet så jävla seriöst och alla är verkligen så trevliga och roliga.
Vet inte alls hur aktivt det kommer vara här. Jag skriver när jag känner för det helt enkelt.
Och hörrni? 
Glöm fan aldrig: ta ingen skit. Never ever.
Ha det bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0