Woop woop

Veckorna går så fort!!! Redan inne på vecka 3!
Vi befinner oss nu i norra Peru, trujillo. Vi ska nog redan imorgon bussa vidare mot Mancora.
Igår var vi och sandsurfa och åkte sandboogie i Huachachina. Var det roligaste på länge!!
Trodde på riktigt vi skulle dö i Sandboogien men vi överlevde, thank god.
Minuset var att man såklart lyckades bli påkörd av en snubbe som sandsurfa. Han kom i fullfart ner för sanddynen utan att jag hunnit flytta mig och körde över båda mina ben och flög över mig. Gjorde så jävla ont. Knät blev skadat, har skrapsår och är svullen. När han gick vidare efter att ha frågat om jag var okej började jag stört tjuta. Hahah. Gick över fort så kunde fortsätts åka som vanligt.(annars hade han fått stryk)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0