11:56







Dessa 4 dagar har varit galet stressiga. Varit och fikat på alla håll och kanter för att hinna träffa alla innan resan.
 Först sushihäng med tjejerna. Fick presenter & blommor. Så söta!
Dagen efter blev det fika hos mormor, därpå en liten middag med mamma och pappa hos mamma. Så jävla glad att trots att mina päron är skilda kan vi äta ihop allesammans.lycka.
Igårmorse åt jag och carro frukost hos farmor, supermysigt.
Sen igårkväll bjöd sebbes mamma oss på mat från kapellbacken och sedan världens godaste efterrätt,gino.
Sedan mot kvällen kollade jag och älskling på film,åt kex & mös. Imorse åkte han till Danmark. Riktigt jobbigt att säga hejdå. Blev en och en annan tår. Men vi vet ju att vi ses sen❤️
Imorgon åker jag, 3 fucking månader. Kan inte fatta det! Så excited!!
Idag står packa det sista, facebehandling och färgning av hår på schemat.
Sedan är jag fan redo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0