Tayrona Park var magiskt






Vi är tillbaka på hostlet efter två nätter i Tayrona Park, naturreservat.
Snacka om att vi inte riktigt förstod hur saker och ting gick till där.
Jag tog med mig bikini, solskydd, och en klänning. Noll internet och man sov ute i hammockar. Sjukt mysigt men väldigt väldigt kallt på nätterna.Vi försökte bylsa in oss i alla,( de få) kläder vi tog med oss men var kallt ändå.
Vi valde därför att bara stanna två dagar. Fanns liksom inga som helst aktiviteter där så jag som har sämst tålamod nöjde mig med två dagar.Helt klart ett ställe att åka till för avkoppling till MAX. Var otroligt vackert. Mysiga djungelstigar, klarblått vatten och fina stränder. Om ni besöker Colombia måste ni ta er tid att åka tid och bara slappa 1-3 dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0