Ecuador/Colombia

Återigen. Jag är glad att jag lever.
Vi har nu tagit oss till Colombia. En 10h bussresa från gränsen. 
Är det nått jag verkligen inte diggar så är det dessa bussresor. Under vissa tillfällen körde han i 90-100km/h längst berget och vägen är ju långt ifrån rak. Den går såhär: S , 24/7.
Men man klarade av det också.
Colombia verkar förövrigt fett. Fina hostel, till bra priser och fin natur av det lilla vi sett.
Imorse runt 4 letade vi rätt på ett hostel, Casa Blanca & har nu sovit tills 10-11. Såå skönt att sova ut i en säng.
Igår på gränsen hann vi förbi den superfina katedralen i ipales. Finaste jag sett.
Dagen innan var vi till jordens mitt, latitude 0'0'0''.
Bjuder på lite bilder:










För mer bilder "go follow me on " instagram @ebbac

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0