8 random text

1.jag älskar kärlek & romantik,och sjävklart kan jag vara romantisk fast man inte tror det. Något jag dock har svårt för är att kalla pojkvännen massa smeknamn.Säger älskling ibland, men det är väl typ dit jag sträcker mig.
Självklart älskar jag han över allt annat,men just det med smeknamn har jag lite svårt för.dunno why

2. I år ska jag vara ute i god tid med julklappar,jag har redan börjat skriva en lista vad var och en ska få! Det är så skönt!

3.Halsont måste vara det värsta som finns.det hindrar en från att äta,träna & i värsta fall pussas.

4.imorgon åker jag till Sthlm igen och ska ha med en modell. Blir troligtvis Mimmi som får långa nails!
hon har ju kom hem från Indien förra veckan. Var så himla kul att träffa henne. Skönt att hon är hemma och hel!💕

5.Jag tycker att det är svinkul att prova på och laga nya maträtter. Sen hur det känns när resultatet blir skit behöver vi inte prata om!

6. Mimmis familj har fått mig att ÄLSKA indiskmat,vi äter alltid indiskt med ett annat företag när vi är på Formex. När jag var i hongkong käkade jag carro Tomas och Elias ute på en indiskresturang nästan varje dag, det var så sjukt gott!!

7. har så mycket att se fram emot i helgen. jobb, västeråstripp,bio,Bada badtunna med sebastian och dricka alegro.Mmm life 

8.Längtar till snowboard säsongen. Åkte endast 1 gång förra året(?!?!) skandal!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0