om mig:

-när jag släcker på nerevåningen och ska upp för trappen blir jag fett nojjig. försöker gå lugnt utan att tänka på att nån ska dra mig i fötterna men slutar med att jag spurtar upp de sista trappstegen.

-älskar bebis killkläder, finns så mycket ballt!

-har sveriges mjukaste naglar

-älskar när mammsen gör gelenaglar på mig. men tar lite dålig hand om dem och är väldigt oförsiktig..(typiskt mig)

-den läskigaste känslan är när någon försvinner ur ditt liv innan du ens hinner blinka.

-om jag fick välja skulle jag ha en ny hårfärg varje månad

-börjar få panik inför framtiden

-älskar att klä ut mig

-kärlek är det finaste som finns, och jag är faktiskt rätt romantisk

-skulle nån sitta och dra ironiskämt en hel dag för mig skulle jag typ gå på exakt allt. ironi och jag, oherre, det går bara inte.(asperger)

-pyjamasbyxor är världens skönaste plagg, ju äldre ett par pyjamas byxor är ju skönare.

-pizza med mycket ost,skinka och pålägg och shit på smakar skit. pizzan ska vara lagomtjock,med lite ost, och inte så mycket på.

-älskar rödpaprika, ogillar varm rödpaprika

-börjat kolla många serier, men har aldrig kollat klart någon.

-klarblå är finaste färgen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0