ogillar men inte hatar.

ogillar:
★när någon sätter en toalettpappersrulle åt fel håll
★då man förlovar sig/gifter sig och shit innan man man ens blivit vuxen. ska jag gifta mig ska det ske runt 30-50
★då man taruerar in sin partners namn och dylikt på kroppen
★folk som tror sig vara bättre än alla andra
★folk som inte lyssnar/eller kopplar bort en helt då man berättar något( syftar på min kära pojkvän som ibland kopplar bort mig för jag "pratar för mycket")
★ostkaka,messmör, heller ingen pyttipanna eller stekt ägg lover (äter annars allt, inte så kräsen)
★dagar då man inte orkar röra sig från soffan fast man borde
★då det tar en halv dag att få tag på någon man söker
★MAX( asså det duger väl, men donken knäcker )
★scrubs eller vafan det heter, sämsta skiten
★att gå barfota
★att bada i havet där jag inte bottnar. det ger mig lite panikkänslor.(men kan simma, promise)


Kommentarer
Postat av: robin

å jag ogillar när bloog tjejer skriver att du är en ålder fast dom inte är det

2014-03-04 @ 17:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0