-random

- allt i mitt liv just nu känns så himla konstigt. tom känsla

-längtar tills helgen då mändie fyller 20!!

-är snart klar med arbetet som ska in imorgon, så fucking skööönt

-om jag rostar en macka måste den svalna innan jag brer på smör. annars åker allt smör in i mackan och den blir blöt och äcklig

-fiskade så sjukt mycket i sommar och tycker verkligen att det e skit kul!

-om exakt två veckor är jag i sälen. ska äntligen få åka bräda!!!

-imorgon är jag ledig

-har så himla bra kontakt med min pappa♥ jämfört med andra tjejer. kan nästan berätta allt för honom.kärleksproblem och rubbet

- efter att detta arbete är klart så har jag ett till jag ska göra. dock bara på två sidor så det går fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0