HÅR

hello people!
har varit sjukt off den senaste tiden och detta är mestadels för att jag bytt ut min samsung till en lånemobil ( iphone 4s) har nämligen inte bloggappen där då det är den jag mest bloggar ifrån.
Ska ladda hem den så fort som möjligt sen ska jag försöka uppdatera mer.
Denna vecka bjuder på få skoltimmar, massvis med städning hemma och på torsdag blir det iväg till vås för att fira bästavännen som tar studenten. på kvällen blir det sedan utgång! SKA BLI SKIT KUUUUUL!
bjuder på en gamla bilder från mammas dator bara för att liva upp bibelinägget, Peace.
 
HÅR THROWBACK
 
minns knappt att jag haft såhär många olika färger. saknar faktiskt håret som det var på den näst sista bilden.( det ljusbruna )
men är också nöjd med blont hår.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0