12

1.jag tycker att det är fult att ha förlångt hår(alltså typ hår ner till röven.usch..) lagom långt är dock as snyggt!
2.älskar att jobba och på tisdag drar jag och musis [ ♥ ]till sthlm för att jobba på formex-mässan!
3.älskar hannas rosé cider så jävla mycket mmmm mums
4.har känt sebbe snart fyra/fem år men känns som en livstid. vi är såå tajta och har så kul tillsammans.
5.jag är en riktig jävla bitch ibland, kan inte hantera my bitchness.
6.vill komma igång med träningen och komma i form
7. är så sjukt sugen på marabou just nu.men kommer låta bli
8.längtar till mars då det blir en sälen resa med pappas familj. snowboard dagarna långa,kan knappast bli bättre
9.älskar mina syskon över allt annat. carro och august ♥
10.min fina kompis frida är den starkaste personen jag någonsin träffat. hon är så grym, ni anar inte.
11.hatar rasister
12.vill ha en guldfisk i skål, den skulle isåfall döpas till Luna

Kommentarer
Postat av: fritte

och du är den grymmaste bruden jag träffat :* loveuuuuu!!

2014-01-12 @ 12:07:53
URL: http://frittey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0