textmassa

- när jag går ute då det e mörkt är jag alltid rädd att jag ska trampa på en groda. typ inprintat hur det skulle låta och allt. vill verkligen aldrig aldrig aldrig vara med om det.usch

-är verkligen inte trött atm, men måste sova för det är nationelltprov imorgonbitti

-älskar spaghetti och köttfärssås, skulle lätt kunna äta det två veckor in a rooow. ( min köttfärs är grym )

-i år blev det som ni kanske märkt ingen resa till sälen av olika själ. men det gör ingenting alls. sälen finns alltid kvar. huvudsaken är nu att min familj får stöttning och massvis med kärlek. älskar er så himla mycket ♥

-vad e grejen med att sluta svara på sms när man försöker bry sig och vara vänlig.så besviken

-min favvo ämne i skolan är..... skoja har inget favvoämne. trodde jag skulle kunna skriva ett ämne,men går fan inte.

-jag hoppas att sommaren 14 blir grym.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0