höst




Kommentarer
Postat av: Anna

Hejsan vad har du för skostorlek och vad har du för storlek på dina dr martens? Ska man ta sin vanliga storlek på dom skorna eller ska man ta en storlek större? Har hört att dom gör lite ont att gå i början med? Eller töjer dom dig mycket efter att man gått i dom?
Tacksam för svar :)

Svar: Hej! jag har min vanliga storlek på mina dr martens.första ggn jag testade dem trodde jag det var ett skämt. dem satt stenhårt och gjorde jätteont.( speciellt vid sömmen uppe på foten) Men lyssnade på vad alla sa och gick in dem. efter några dagar så började det kännas riktigt behagliga och nu är det nog de skönaste skorna jag har!:)
Ebba

2013-09-14 @ 15:20:59
Postat av: Anna

Tack för svar :) satt dom jätte trångt i tårna oxå? :/ jag har köpt ett par och jag tycker dom trycker jätte mycket i tårna och uppe på foten som du hade i början! Jag har bara andvänt dom 2 gånger och har världens skavsår :s tycker du man ska byta till en storlek större eller ska jag gå in dom som jag redan har nu fast dom gör jätte ont i tårna när man går? :)

Svar: mina gjorde inte ont i tårna så jag vet inte hur du ska göra.. :)
Ebba

2013-09-15 @ 17:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0