text

sitter hos sebbis medans han jobbar. ingen skola för mig idag. inte värt att åka från norberg för att lämna in böcker sen bara vända. 
har iallafall nu på morgonen plockat ihop ett fotbollskole-schema, hoppas det blir grymt!
ska bli super kul, men är dock lite jobbigt att jag kommer missa alla studenter på lördag..men kommer iallafall försöka hinna gå på allas studentbjudningar (dvs ina amanda och sebbe). 
 
de kommande två veckorna kommer bli awesome!
onsdag:TA SOMMARLOV och kolla när mina fina går på balen
lördag: fotbollskola i fyra dagar
 
lördag em: fira studenterna med massa fika och presenter♥
_______________________
 
onsdag: skriva in mig på körskolan
 
 månag: 18!!!!!!
 
fredag: 18 årsfest hos grys polare Ronja, därefter pluto!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0