boyeah

somnade direkt efter jag kom hem.
det var typ världskrig mellan grabbarna idag på planen... alla gnällde, tjurade, slogs. ja men typ så.
 
dagen har bestått av att vi löst bråk, knutit 1231243 skor, skällt, tröstat och jag har bränt mig i facet.
inte den bästa dagen hitills, men imorgon delar vi upp gruppen, så det kommer bli lättare.
 
idag gick en kille av och ville vila pga av varmflåsa. 
frågade honom vad varmflåsa vad och fick till svar att det är när man blir varm i halsen när man andas, go melvin!
så jävla kul att dem kommer på egna sjukdomar...haha..
 
nu ska jag slå på en film sen kanske sebastian♥ kikar förbi efter fisketuren. behöver en kärleksfull kram efter en jobbig dag.
hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0