snattar lista av gb

100 frågor.
Vad är klockan? - 15:03
1. Fullständigt namn- Ebba Linnea Beatrice Cardenström
2. Ålder? - 18
3. Vart bor du? Norberg
4. Bor tillsammans med? bor hos både min mamma och pappa, 1 vecka hos varje
5. Färg på ditt hus? rött hos pappa, grönt hos mamma
6. Hus eller lägenhet? - houseeee
7. När är du född? 24 juni
8. Klass? - EK11
9. Vilket år tar du studenten? - 2014
10. Något jobb? - klippergräset hos mormor, och städar hos min syster. men det är bara sommarjobb
11. När gick du upp i morse? – vaknade 10, gick upp halv 11
12. När ska du sova? - 11-12 skulle jag gissa på att jag klubbar av
13. Duschat idag? nej
14. Kramat någon idag?- nej
15. Pussat någon idag? - nej
16. Vad har du ätit idag? - frulle
17. Dagens klädsel? – blommig jumpsuit
18. Dagens smink? - ögonbrynsfärg
19. Dagens sötnos? - paggen
20. Dagens roligaste? - haha när axel ringe mig från afrika och undrade över en grej på facebook. hahah chocken
21. Har du många vänner? - arå, men sällan man umgås med alla.
22. Hur många har du kysst?- inte många
23. Vem kramade du senast? - sebbe
25. Hur många har varit otrogen mot dig? ingen
27. Har du pojk-/flickvän? - jaa
28. Vem pratade du med i telefon senast? - pappa
29. Vem fick du senast sms ifrån? - sebbe
31. Film? - sagan om ringeeen
32. Låt? - många

33. Mat? - kycklingspett , jordnötssås och riiiis
34. Dryck? - pärondryck
35. Färg? - svart
37. Stad? - trivs as bra i gävle av nån konstig anledning
38. Land? - thailand
39. Ämne i skolan? - rast ^^, xD hehehee
40. Människa? - bra människor

 

senaste:
41. Personen du tänkte på? - mah babe
43. Gången du spydde? – haha här om dagen fan för jag åt så jävla mycket
44. Gången du grät? - tigår när sebbe halvt bröt av min nagel
45. Pizzan du åt? - hawaii
46. Gången du var i Göteborg? - minns inte att jag varit där
47. Gången du var i Stockholm? - förra året typ
48. Gången du var full? -  två veckor sen
49. Gången du var hög? high on liiiifeee
50. Gången du var glad? - är glad nuuu


antingen eller:
51. Svart eller vitt? - svart
52. Hund eller katt? - båda
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - båda
54. Tvspel eller datorspel? – tvspel
55. Singel eller upptagen? upptagen
56. Hångla eller ha sex? - 6
58. Ragga eller bli uppraggad? - uppraggad
59. Big Brother eller Paradise hotel? - BB!
60. Blont eller svart hår? - blont
61. Har du blåa ögon eller bruna? - bajsbrun
62. Choklad eller lakrits? – choklad!!
63. Göteborg eller Stockholm? – sthlm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? högerhänt
65. Coca cola eller fanta? - cola
66. Pizza eller kebab? - kebbe för i helvete
67. Randigt eller prickigt? - randigtt
68. Älska eller älskas? - båda
69. Leva eller dö? - leva


antal:
70. Personer du älskar? - vänner familj pojkvän
71. Personer du hatar? - för många, haha

72. Gånger du varit full? - äefkme'oem
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? - 1
74. Glassar du ätit på en dag? - skulle tippa på 4-5
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? ingen...
76. Gånger du haft minnesluckor? - grys 18årsfest. 
77. Gånger du varit hög? - aldrig varit, och ska aldrig vara.
78. Personer du saknar just nu? – mama som är i turkland
79. Gånger ditt hjärta brustit? - 2


vem:
80. Vill du kyssa nu? - sebastian
81. Ska du träffa imorgon? - massa people som jag ska spela fotboll med!
82. Sjöng du senast för? - min katt, den stackarn
83. Hade du senast en msn-konversation med? jävligt länge sen
84. Spelade du tvspel med senast? - sebastian
85. Vill du ta med på resa nu? - skulle vara nice att kötta en fet resa med mina friendos
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - mina snuskiga grannar som har kört med röjsåg hela jävla morgonen
87. Förtjänar att dö? - våldtäktmän och mördare typ, förtjänar ett skottt i huuuveet, usch på dem.
88. Är söt? - bebisar är söta
89. Vill du sova jämsides med i natt? - sebs


vad:
90. Gör dig glad? - när jag får choklad, och när allt går som jag planerat, mina vänner, och sebastian 
91. Gör dig ledsen? - när folk sviker
92. Vill du helst göra nu? - att min kista som jag just målat ska torka så jag kan möblera om, wooppa
93. Önskar du att du slapp göra? - gå i skolan
94. Vill du ha nu? -  KÖRKORT
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - pengar,presentkort, massamassa
96. Längtar du till? - tills jag får jobb och flyttar hemifrån. ska bli kul att pimpa en alldeles egen lägenhet!
97. Tycker du om dina betyg? - njae
98. Ångrar du i ditt liv? - finns mycket, men inget jag vill ta upp
99. Är det bästa som hänt dig? mina underbara vänner, familj, älskling ,min kisse och min lillebror august♥

100. Hur mycket är klockan? - 15:18

 

Kommentarer
Postat av: Carro

Men hallå, fråga 99. Bara din bror August? Din gölliga siister då? "Massa O-gubbar"!!!

Svar: haha dig kilade jag in i " min familj". hehe dit hör ju dock agge också men men,
du var ju liksom där när jag redan kom ut, haha men love u 2
Ebba

2013-07-23 @ 16:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0