ollon-toung

lyssnar massvis på eminem igen, vilken kille. helt jävla as bra.varför slutade jag ett tag?!
sitter nu med facemask och leker att att jag kan rappa. YOYOYOYO YOOOO
 
min helg har som jag nämnt varit grym. mitt liv är grymt och jag är också ganska grym. hehe.
denna vecka verkar inte bjuda på mycket förutom skola,plugg, träning osv, men ska försöka ta mig upp till backen nåndag. så jävla sugen på att inviga ny älskisbrädan. eftersom denna brädan är längre än min förra sitter även fötterna längre isär. går ju typ ner i splitt på den. nejdå, men kommer kännas ovant somfan. så måste testa lite innan jag ger mig iväg på nått.
 
 
bildbrist, så ritar egen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0