Life is to short to be pissed off all the time.

Körningen gick riktigt bra. Imponerad av mig själv fan. Har nu lärt mig start och stopp ,samt lite växling. 1litet litet steg närmare mitt körkort,fucking AWESOME! Nu sitter jag hemma hos bästaInis, tar slagget här inatt. Sovit själv 1 (!!!)natt av 9 och det känns jävligt bra. Klarar inte ensamheten, så vill tacka mina fina vänner för dem står ut med mig,hehe.
Shit, på Tisdag är det skola. Ordet skola får mig att må illa, usch vad jag inte vill dit. brinell,fagersta,gå upp tidigt,buss, nejusch..
Men har Iallafall haft ett grymt bra lov fyllt med roligheter (man kan ju inte ha kul jämt) Dessutom ska det bli kul att träffa mina fina flickor, Frida och Mimmi.
vände om det till postitivt,poängtillmig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0