hittade i utkast, skulle publicerats för någon dag sen

LITE RANDOM OM MIG.
 
-jag hatar när man har ett hårstrå på tungan och inte får ut det, när man liksom känner det ,men inte hittar det ( haha diskuterade jag och mändie idag)
-min nya snowboard är min absoluta favorit just nu,åhpussipuss.
-hostar jag för " starkt" eller dricker vatten fort täpps mina luftvägar igen( detta efter det att jag varit sjuk och hostat som fan (blivit mycket bättre somtur är)
-jag har så jävla fult mellan namn. " Linnea Beatrice " ..kom igen mamma och pappa, hur tänkte ni? och varför inte bara 1? 
-mulan i böglägret är den bästa parodin på hela youtube.
-jag är lite smått fb beroende, kan gå in 2232342 på tio min och bara glo, blivit en vana, så ska snart inaktivera.blir ju fan rädd, haha.
-stör mig på folk som dömer mig eller tar förgivet hur jag är, utan att känna mig.lovar att jag är as shnäll.
 -jag är ganska envis
-om någon säger att jag har hål i tröjan när jag har pms kan jag börja waina. okej inte riktigt, men typ.
-älskar att plocka fram min spargris och räkna pengar
-vill börja jobba och tjäna pengar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0