hemma

nyss duschat nu efter att ha dansat i vås.
fyfan vad grymt kul det är, kommer utan tvekan fortsätta.
dock sjukt svåra steg , så hon bad oss nöta in hemma eftersom vi ligger efter de andra med några danslektioner.
men det e bah kööra!
 
haha jo förreten, då lektionen var slut drog jag och mim iväg till tåget. sen när vi satt oss på tåget ( en kvart innan de skulle börja rulla) ringer dansverkstan upp och säger att jag glömt plånkan( OTIPPAT -.-). tar då löpet dit sen får jag plånkan och springer tillbaka. sen när hon är tio över ringer dem igen, och säger att mitt bankkort är kvar eftersom hon hade kollat vems plånbok det var, och sedan glömt lägga tillbaka kortet. kuuul
aja, hoppas på att grynis har lust att hämta det innan hon kommer hit på sportlovet!
förresten, jag trodde det typ var påsklov nu, men det är det ju fan inte. bra koll osv.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0