randomsnack

somnade av rätt länge på eftermiddagen så nu är jag pigg. 
snart duscha och packa iordning gympaväskan.
haha shit, jag har blivit ordningssam!
kommer ihåg när man var liten då föräldrarna valde kläder åt en. pappa dock, var ju inte så jätte haj på det där, och visste inte vad som matchade och inte.
kommer ihåg när jag gick i tvåan eller nått och hade haft pappavecka innan skolfoto. 
jisses vad fula kläder jag hade dragit på mig. haha...
Kommer även ihåg engång när jag hade mammavecka innan skolfoto då mamma klädde mig och carro lika. en rosa stickad tröja med en fet jävla snöflinga på. HAHAH så jävla hemskt..
 
skönt att jag kan välja själv nu, jag är liksom vuxen snart.
lite deprimerande...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0