har du testat snyta dig i ett bananskal?

Tio frågor om dig själv
Ditt namn? Ebba
När fyller du år? 24 juni
Några utsmyckningar på din kropp? massvis med "kompis-tagna" hål i örona som inte används. sen har jag vanliga också och dom har jag inga örhängen i , värt
Vilken årstid är bäst? höst,sommar,vinter. kan inte bestämma mig. men älskar hösten när man får dra stora mysiga halsdukar över huvet.
Vem älskar du mest på denna jord? min familj och mina vänner, inget utan er. lovelovelove
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? men någon

10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? eftersom mina föräldrar är skilda och jag bor hos båda har det blivit så att jag står närmast båda. så glad att jag kan prata med båda mina föräldrar om typ allt. 
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? ja,det har jag verkligen.
Har ni något husdjur? en katt, två hästar(fast det är mammas) och en hund på pappas sida som heter Elsa
Vem har du mest gemensamt med? gry
Vem sover du oftast med? sebbis

Kärlek
Är du romantisk? klart jag är, jag är värsta romantikern
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? heh ,ah
Har du nån gång slagit någon? haha ja
Länge höll ditt längsta förhållande? över ett år
Hur länge var ditt kortaste? två minuter typ, hahaha en kille jag träffade på santorini frågade chans på mig över msn sen när jag kommit hem. min syster tvingade mig att svara ja fast jag inte ville, så dumpade han 2 min efter. hahahahaha fan vad sketen man var. ( JAG VAR 10 TYP!!)
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? förhållande
Är du en bra pojk/flickvän? vet inte
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? 16-17 typ
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen?  nejfyfan. man vet aldrig vad som händer

3 frågor om dina vänner.

Vem vet allt om dig? gry
Vem är den roligaste av dina vänner? de flesta
Vem är snyggast av dina vänner? alla är rå heta!

10 frågor om idag.
Vad har du gjort idag? jag har varit i västerås hos min kompis
Vad ska du göra nu? snart ska jag vila
Har du gjort något dåligt idag? nä
Vad har du ätit idag? risifrutti
Har du duschat idag? nej, svettapa 4 life <3<3
Är du trött nu? jafan
Vad händer idag? träffa inastina, träna och byta till pappavecka!

Annat.
Hur mår du just nu? jag mår as bra
Är du hungrig nu? nej
Vad är klockan nu just nu? 11:23
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? blogg.se

Musik.
Lyssnar du på musik just nu? gavin degraw
Vilket är ditt favoritband/artist?- lyssnar på alla mellan himmel och jord. men just nu är favoriten nicki minaj

Kärlek.
Har du kysst någon idag? nejjj
När kysste du någon senast? nuskavise.. torsdag eftermiddag kl 15:04. haha närå men torsdag
Har du varit tillsammans med två samtidigt? japp, i tvåan. jag och min dåvarande bästavän var  tillsammans med två killar samtidigt. vi delade liksom på två, king ju. hahaha
Vem sov du senast bredvid? gryyytan

MASSA FRÅGOR I BRIST PÅ ANNAT. NU SKA JAG VILA SOM JAG SA TIDGARE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0