de två sista bokstäverna stämde trots allt

då var rälsen gone, och jag hurrar.
fyfan vad skönt det är.
dock känns mina tänder jätte stora ,men tandläkaren sa att jag skulle vänja mig ,och att alla som tog bort det tycker de ser stora ut.
anyway, nu har jag bara en skena att sova med 1,5 år sen är jag klar. skiterfullständigt i om jag får sova med skena, rälsfan är iaf borta. (WOHO!!!)
jag tog ett avtryck av tänderna och sedan gjorde de min skena på 15 min, min tandläkare sa att jag skulle gå ut i väntrummet och vänta så jag gjorde de. sen kommer det en utlänsk tandläkare och ba "ebba" (troded jag) så jag reste mig upp och följde med, gick efter henne till båset och la mig på sängen.
hon klickade upp "min" journal och kollade snett på mig. på bilden var en 40 + som hette Diba så hon ba, det här är nog fel. haha började as garva och insåg att jag hört fel. trodde bara inte hon kunde uttala mitt namn, för hon var ju liksom utländsk. haha fail jag är. aja,var bara att gå ut i väntrummet igen.
 
 

Kommentarer
Postat av: gb

grattis baby.
dock synd att smeknamnet ''rälsen'' måste suddas ut nu..får se hur det funkar;)

Svar: hahah fan vad skönt ;) och du har ju tagit över mitt "turken" så vad ska du nu kalla mig
Ebba

2012-10-01 @ 20:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0