negativtext

träningen blev inställd pga att carro jobbar sent, tar en pw med ina istället.
kanske dags att skriva lite mer om vad som hänt senaste tiden, eftersom jag mest publicerar bilder.
 
Mitt lov tex. det har varit grymt, först var gry i nbg fre-lö-sön. då drog vi på en misslyckad fest i fagtown sen åt vi pringels, spicybacon smak, 2die4..har sedan spenderat halva lovet i västerås med bästavännen, det var lovets höjdpunkt. Åkte sedan hem i Lördags och fick lite smått ångest på tåget. Jag hatar lilla nbg mest av allt just nu. Bott i nbg hela mitt liv, och det känns som jag behöver nått nytt. Men men, ska inte klaga, jag bor här, och kan inte göra nått åt det förns efter jag gått ut skolan.
 
påtal om skolan, gått två dagar och är redan pisstrött på den. men för att vara liiiiite positiv är jag så glad att jag inte går i 1an, då hade jag haft två år kvar. nu har jag bara 1,5 . fucking awesome.
Måste skriva klart ett arbete till imorgon, skriva nån snuskig dikt och plugga spanska. TREDJE DAGEN EFTER LOVET. kom igeeeeeeeeen liksom..

aja, ska dra ut med inis nu.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0