godmorgon ,13:15

först, VILKEN KVÄLL!
gick hyfsat till en början, men sen spårade det ur totalt..fick typ aggera mama.spyor, däckningar ja ni vet..herregud.
aja, hade iallafall rätt kul. träffade gamla friends och även nytt folk så det var mer än trevligt.
kom hem HALV 6(!!!!) av en weird anledning, men skitsamma..är iallafall vaken nu, det är sjukt.borde sovit så mycket längre, men har man en pigg sovkompis så har man.
Gry drog nyss,och jag vill verkligen tacka dig för en awesome helg, sjukt bra vi haft det!sen en sak till. jag snodde din klubba som låg på mitt bord bredvid sängen.
tack för det!
nu står plugg på schemat, sen kanske jag tar och rör på mig ikväll!



Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi var meningen att du skulle äta den.la den där imorse för din skull.hihi

2012-05-13 @ 19:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0