text.

springningen är avklarad och jag känner mig nöjd. carro var ett bra sällskap.
ska snart hoppa in i duschen sen slå på en film.
imorgon börjar jag kvart över två och innan det ska jag till skolan och rensa skåpet. känns sjukt att behöva tömma allt och ta med hem . vafaan liksom,så gjorde man aldrig förut? aja, nya tider.
detta år har gått fort och jag kan inte säga att jag trivs eller vantrivs på skolan / programmet/ i klassen.
allt duger. inget är speciellt bra,men heller inte dåligt.
får kämpa igenom de ynka sista två åren, sen får jag göra exakt vad jag vill.
hade jag valt linje nu, hade jag verkligen inte valt ekonomi iallafall.då hade jag valt till en skola i gävle och tagit över carros lägenhet, utan tvekan.
nu ska jag duscha.
länge sen jag skrev så här mycket förresten,wöy.

Tumblr_lropwanvfc1qg9kfqo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0