mums flott och fett

grym kväll igår med bestiz! saknat dig så♥
då jag vaknade hade jag två missade samtal från mormor så antar att det är gräklippning som står på schemat idag.
ska slänga mig in i duschen  nu vilket är VÄLDIGT välbehövligt , hehe kissade på mig inatt. haha eller inte, men nej har inte duschat håret på tre dagar så känner mig lite smått vidde. vanligtvis duschar jag håret varje dag, men nu är det slut på det. håret mår inte bra av att duscha varjedag. två dagars mellanrum ska jag väl ändå klara. 
 
sen det här med sötsaker, asså helt allvarligt. det blir varje kväll,VARJE dag nu när jag har lov. så det är det också skärpning med. usch, eller nej, där ljög jag. det är fan inte usch, det är typ det bästa som finns. men jag vill inte se ut som boll efter lovet. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0