frågor

Gossip Girl eller Sex and the City? typ aldrig sett gg, så får bli sex and the city

Starbucks eller Espresso House? hallå, jag bor i nbg. hehe

Glass eller Tårta? GLASS

Nyttig eller onyttigt? onyttig

Shoppa eller fika? shoppa!

Bada eller sola? sola!

London eller New York? förälskad i london sen sist jag var där,men vill gärna besöka new york

Sverige eller USA? USA är väl coolt

Havet eller Pool? pool! (rädd för äckel fiskar :( )

Julafton eller Födelsedag - födelsedag

Vinter eller sommar? båda

Sminkad eller Osminkad? sminkad

Pojkvän eller singel? hmm båda.. men just nu älskar jag singelivää,hehe

Ragga eller bli uppraggad? bli uppraggad såklart

Smsa eller prata i telefon? hmm sms

Ful och rik eller Snygg och fattig? svår fråga..

Hemmakväll eller utekväll? utekväll!!

Sova naken eller med pyjamas? pyamas ( stor t-shirt )

Rosa eller Blå? blå!

Sova eller Vaken? vaken. fast jag älskar att sova (?)

Blogg eller Facebook? blogg

Känd eller okänd? okänd

Shoppa eller Blogga? shoppa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0