TEXT SÅ INÅTHELVETE

hann fundera rätt mycket när jag cyklade från pappa ner till mamma.
det finns rätt många bra saker med norberg trots att jag ständigt klagar om att flytta.
 
1. man tar sig lätt och fort fram. går man mellan min mamma och pappa(skilda) så tar det cirka 10 min. slipper tunnelbana och skit som jag tror man lätt skulle lessna ur på
2. om man skulle tappa pengar , och sedan går tillbaka efter 1timme ihopp om att hitta dem kan de ligga kvar. jag vet detta för de själv hände mig förra året. fast kanske bara hade tur .men aa
3. alla är för de mesta rätt trevliga mot varandra, man hejjar på de flesta man möter nere på " domus" tex
4. om man går hem en senkväll från en fest eller en  kompis så åker det MAX förbi en bil, och man slipper hinna dö tre ggr och tro att man ska bli indragen och rapad.
 
sen finns det givetvis mycket dåligt med denna lilla by och det är saker som skitnack, ryktesspridning, händer det en liten sak som ingen har med att göra så blir den såhääääääääääääääääääääär stor och alla lägger sig iosvovosv..
men det finns väl överallt, bara det att de märks mer här eftersom alla känner alla.
 
fan vad jag är grym på att fundera och grubbla. jag tänker på så sjukt mycket random saker ibland. 
nu låter det som jag aldrig kommer lämna norberg.. men jo, det ska jag väl . nångång i framtiden. men har inte direkt bråttom.
 helvete vad jag skriver..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0