rörigt inlägg

tryckt kebbe och redbull framför tv, fan så fiint.
inis kommer snart hit, och imorgon får jag träffa saknade mimigirl. sååå länge sen jag träffade henne♥
 
min dag har förövrigt varit rätt bra. haft pappas kusin på besök, och även mina kusinisar. det är bara 7 dagar kvar tills jag får en till kusinis, åhh så glad! fan vad tiden gå fort, trodde det var nån månad kvar. men ickeicke. SJU DAGAR!!!IHHH! jag älskar bebisar.

 
 
 vill även berätta hur mycker jag älskar min mamma. varit ganska struligt mellan oss på senaste tiden, bråkat rätt mycket osv. men jag vill bara att du ska veta att jag älskar dig oavsett vad. finaste mami

Kommentarer
Postat av: Alexander

Älskar också bebisar! :)

2012-07-24 @ 23:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0