kattdrama

legat ute och solat en stund samtidigt som jag tjuvlyssnat på grannarna. eller okej, inte tjuvlyssnat. de är gamla, och pratar högt.
 
de verkar hålla diskussionen om våra katter väldigt högt.
som jag nämnt tidigare så har våra två kissar nyss blivit utekatter och grannen har en gammal ful katt som heter mojje.
då vi släppte ut våra katter kom granntanten över och berättade att mojje kunde vara väldigt elak och ojojoj, han kanske skulle skrämma iväg våra katter och hit och dit. han var ju tydligen kvarterets dummakatt. jaaa, men tack britt då vet jag det, nu kan du gå tillbaka till din sida av häcken. haha näråå men gahh..
nyss hörde jag hur de pratade om hur mojje och zelda nosat på varann och ojojojojoj vilken ögonblick. sedan " satt dom och tittade på varann och blablabla" assså vafaaaan
BIG DEAL LIKSOM.TARE LUGNT. DET ÄR KATTER. DOM DÖDAR INTE VARANN. 
det är VÄRSTA grejjen att vi släppt ut katterna. hör dem prata om de varje gång jag sitter på altanen..
irriterande. haha...

jag vill aldrig bli gammal.
/ random tjej
 
 

Kommentarer
Postat av: MIMMI

hahahahaha men vafan!!!!

Svar: hehe jaa..gamlingarna spårar..
Ebba

2012-07-30 @ 21:05:22
URL: http://mmimmies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0