fu godis

IDAG SKA JAG:
 
οSTÄDA RUMMET,DAMMA,DAMMSUGA,TORKA GOLVEN
οPACKA+BYTA TILL "MAMI-VECKA"
οLEKA MED GRY
οGÅ UT OCH GÅ( japp gry, de ska vi)
οINTE KÖPA FUCKING GODIS SOM ÄR SÅ JÄVLA GOTT
 
nästan varje dag denna vecka har jag sagt till mig själv att inte äta godis,läsk osv.. igår när jag borstat tänderna och gick till mitt rum såg jag 1,5 liter cola stå där. kunde fan inte låta den va, klunkade mängder.. fyfan. fyyyyyyfffan för cola och annat gott. dom borde skapa nått nyttigt och as gott man kan bli beroende av ist för massa skit.
jag är helt cp beroende av socker...
men från och med idag, OCH NU MENAR JAG DET!!! .så blir det bara godis och dricka på lördagar. PUNKT SLUT.
 
nu ska jag sätta igång med allt som behövs göras..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0