13:38, städar

hade fullt upp igår så har inte hunnit blogga.
håller nu på att städa mitt snuskrum , fan vad skönt.
efter varje gång jag städat säger jag till min själv, " nu jävlar håller du snyggt, kläderna ska ligga i lådan" vipps..ca tre dagar efter ser det ut som ett asshole igen. så jävla typiskt. slår vad om att de flesta som läser detta känner igen sig.
för två års sen ungefär var jag jätte perdant när de gällde mitt rum, jag rullade mina t-shirts och la dem i färgordning i lådan.  holy, hur fan orkade jag??? vågar knappt inse att jag faktiskt var så ordningsam. var det verkligen jag?hahah.
jaja, man förändras. jag har blivit( eller varit ganska länge) UNGDOMSLAT.
sover till 1 om dagarna, skiter i att städa, glider runt i pyamas byxor hela dagarna. japp, that's me.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0