11:26

tar åt mig av det gry skrev, "finn-turk" åhh tack GUMMAN(!!!) antar att du menar mig, miss u 2!!
 
sebbe ringde nyss och mördväckte mig, 1459 ggr på mobilen, 323498 ggr på hemtelen. 
kill me vad hemtelen låter skit, hatar det där jävla ljudet. den ba vrålar när nån ringer..
iallafall så fick jag rätt goda nyheter , han sa att vi skulle och shoppa efter hans jobb. så efer tre drar vi till borlänge och shoppar samt kekar nå gött.
fan vad fiint!
 
på torsdag bär det av till gryis och stannar över natten,sedan följer hon med mig hem till norberg på fredag. woho, bara bra dagar framöver.
pmsen är även över. oj, livet blev riktigt bra nujuu.
 
Your image is loading...
finju,haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0