men det här inlägget säger jag hej,och hejdå

okej, rätt mycket som cirkulerar i min hjärna och många känslor i hjärtat nu.så jag måste faktiskt lägga ner det här ett tag.
anledningen behöver jag inte dela med er,men jag mår inte så jäkla bra bara. får helt enkelt fortsätta skriva på privatbloggen och lämna den offentliga ett tag. Men som ni märkt har jag varit en berg och dalbana i humöret och ena sekunden varit glad som en sol, och andra sur som ett bi. Lär fan hitta balansen.
går ut och käkar med mina bästa tjejer,och hoppas på en finkväll.
eller den kan inte bli annat än fin när man tillbringar den med fina människor.
ni får ha det så jättebra,så ses vi nog snart.
till dig ditt svajjn,du har verkligen sårat mig,SÅ FUCK YOU
Tumblr_lv2yggpcsb1r3yae1o1_400_large1383297-9-1325548383049_large
/ haha mogen tjej.palla,HOJ
om ni visste hur sur jag är egentligen, men jag får hålla ilskan inom mig,heh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0