en timme kan inte skilja oss min vän.

funderat en del på grys flytt.
tanken får mig att vilja krypa ner under täcket och stor böla.
kan inte fatta att tiden är här,hon ska liksom flytta.snart.en timme ifrån mig.
usch, blev fan tårögd av din facebook status " VI FICK LÄGENHETEN"
jag älskar att ni fått den, för jag vet att ni länge velat flytta bort från denna håla.
men jag hatar att du ska vara en timme ifrån mig.VERKLIGEN HATAR..
nu kan vi inte traska hem till varandra, dra och sola vid norn på sommrarna, glida runt på en sketen hoj, gå ut och käka glass osv osv..
eller visst kan vi, men du kommer vara så långt ifrån jämfört med det vanliga.
jag kommer fan bo hos dig, bered dig på det kvinna.
jag hoppas iallafall att ni kommer trivas bättre än här, eller hoppas..är tusen % säker att ni kommer göra♥
släpper dig aldrig min solgryne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0