DRÖM

varför drömmar jag mardrömmar om att vår häst dör? eller mammas häst kanske jag ska säga..
drömde att jag hade lekt med leistur,så hade jag sparkat iväg en boll.
men istället för att han hämtade den,blev han rädd för bollen och sprang till söderbärke.
efter att jag hade SPRUNGIT ett tag och letat kom gry på en fyrhjuling och skrek, du springer i 4km/h ,det går alldeles för sakta..så hoppade på bakom henne och vi åkte vidare.
tillslut hittade vi lejje, omringad bland massa jägarsnubbar.
det var en tjock gubbe som hade skjutit honom, och fyhelvete vad jag skrek åt honom..och grät!(men utan tårar)
för jag vaknade av att fejjan var ihop skrynklad, och att läppen hängde som det gör i wain-mode.
insåg rätt fort att det var en dröm, och började typ flina för mig själv.det roligaste var att jag vaknat som om jag hade gråtit,hela ansiktet var verkligen i ett gråtane uttryck när jag vaknade.
men typ såhär kändes det i ansiktet när jag vaknade upp.hahah hel sjukdröm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0