annorlunda väckning

somnade en stund efter pluggandet.fanfanfan..borde inte!
fick en jävligt annorlunda väckning däremot.
sebbe kom inrusande på mitt rum,utan den minsta aning om att han skulle komma hit. och skakade om mig.
seriöst,mitt hjärta höll fan på att hoppa ur bröstet,helvete vad rädd jag blev och CHOCKAD framförallt
.grabben ska ju fan ha spö! hade både missade samtal från sebbes mamma och sebbe sen när jag kollade på telen.hehe,men sover man djupt så gör man.
iallafall, slutade med att vi satt och smockade i oss chokad,lyssnade på musik och kollade på anagina(kungen)
trevligt trevligt!
nu ska jag plugga vidare,hjärnan har rätt mycket att lära sig till imorgon.
uppdaterar tomorrow,puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0