missförstånd

vilken mongo dag..
idag efter skolan skulle jag till mormor, och vi hade bestämt att jag skulle hoppa av bussen vid gamlamacken ( en bit från byn). vad gör inte bussen dåå. jo, den kör rakt på och svänger inte in mot norberg där den ska åka, utan åker runt allt. får då gå till macken från byn och då är inte mormor kvar. yayy.
möter upp sebbe påvägen och han ska t sin farmor och farfar. fick lov att glida med honom dit eftersom mormor inte svarade på luren och det var iskallt ute. ( kul att träffa dem btw!!)satt där och snacka om giftemål och annat och efter en timme ringer mormor och då har hon åkt och letat efter mig och undrat vart jag tagit vägen.
jaja , slutade iaf med att jag kom upp till mormor och fick baka mina älskade biskvier. choklade fästa dock inte för vi hade haft i för mycket olja, så vi måste fixa till dem imorgon.
hahaha, jävligt intressant text..men ja nu vet ni.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0