hästborste, loolololol

kommit hem från hedemora nu . käkat tarre, tryckt tårta och planerat julen. kanske även ska nämna att vi firat min morbror.
nu ska jag sjunka ner i sängen och kolla vidare på julkalendern och imorgon är det jag som har sovmorgon till 12 och bara två lektioner.
ibland är ju livet jävligt bra.
 
haha förresten, har sprungit runt och letat i hela huset efter en borste. ärligt talat? en fucking borste. mamma måste käkat upp mina borstar eller nått. fyfan. iallafall, hittade inte en jävel från att ha haft 3-4 stycken ,men hittade istället en sprillans ny hästborste(!!!),hette typ magicbrush. och tro mig, den var magic. rå grym, så den tar jag över! tack för det .
 
sånuvetni.heh
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0