ÅNGRA MIG, hehe. ingen bloggpaus

tänkte kö en sånhär gangstah frågegrej.
 
 

1. Vad är ditt mellan-namn? Linnea och Beatrice. hette fan linnea dem första månaderna av mitt liv då jag inte riktigt förstod vad mina päron tänkte med, då är jag mycket mer nöjd med ebba.

2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Tyra eller Rosa

3. Är du i ett förhållande nu? nej

4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? -

5. Vem var du tillsammans med sist? Sebastian

6. Får man fråga varför det tog slut? neajje

7. Har du haft ett seriöst förhållande? ja

8. Vem vet mest om dig? gry

9. Vad gör du på fredagskvällar? chillar hemma eller umgås med mina pussys

10. Bästa filmen du någonsin har sett? finns många

11. Har du haft sex med fler än 5 personer? nej

12. Har du någonsin varit full? ja

13. Har du testat droger? NEJ!

14. Röker du? nej, good girl

15. Snusar du? nej

16. Saknar du någon just nu? japp

17. Hur mår du idag? är sjuk och har ont i magen, men köttar på ändå 

18. Hur många tabletter tar du dagligen? 1, ppiller (mot pms, inte för att kunnna banga runt,hahah)

19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? för prick ett år sen var jag med mimmi och vi slingade hennes hår blont!

20. Bästa minnet från sommaren? oj, det vet jag inte.

21. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? Bulgarien

22. När var du där? 2011 tror jag

23. Är du rasist? nej

24. Har du helt svenskt ursprung? haha nej, lite finsk

25. Om nej, vart kommer du ifrån?  mina mor och farföräldrar är finska. iallafall farfar och mormor

26. Föredrar du svenska eller utländska killar? Svenska

27. Ser du fram emot någonting just nu? ja, bli frisk , träffa mina vänner i skolan , jullov och julafton. saknar min fin släkt så det ska bli mysigt

28. Sköter du skolan? ja, de gör jag. men kan bli bättre och lägga ner mer tid på skolan

29. Vad hade du för betyg förra terminen? vet inte, men låg väl runt D,C,E 

30. Vad är det bästa du fått på ett prov? MVG 

31. Vilket ämne var det? det minns jag inte

32. Har du fått ig på ett prov? huhu ja, i matte.. matematik är inte min bbf.heh

33. Har du spelat/spelar du i ett band? nejfan

34. Anser du dig vara intelligent? njae, det kan jag väl inte påstå

35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? 7, 8 var awesome!

36. Vilken va den värsta tiden då? 2010 2011 tror jag nog

37. Har du mått psykiskt dåligt? jau

38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? Ja

39. Har du haft sömnproblem? nej

40. Hur ofta gråter du? haha rätt mycket, rätt sensetive när det väl gäller

41. Vad gör du när du mår dåligt? försöker tänka på nått annat. har lite småknep

42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt?  mamma eller min syster oftast, annars mina vänner

43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? vet inte

44. Vilken klass går du i nu? EK11, wöö

45. Vilken skola? Brinellskolan

46. Har du varit otrogen någon gång? aldrig

47. Har någon varit otrogen mot dig? nej

48. Är du stolt över dig själv? jo, men det är jag väl :)

49. Vad är det bästa med dig,enligt dig själv? att jag är rättså framåt och snäll, ( hehe för det mesta )

50. Vad får du ofta komplimanger för? 

51. Har du lätt att få folk att skratta? jarå, iaf dem med lika bra humor som mig ;)

52. Cider elller öl? vodka woopwoop

53. Har du några talanger? jag kan göra ett speciellt ljud med munnen,hhaha

54. Vet du om någon är kär i dig? haha ja

55. Är du kompis med ditt/dina syskon? absolut, i love them

56. Vad står det i ditt senaste sms? " ska inte du sova om du ska till skolan? :) " nått i den stilen

57. Hur lång är du? 162-3-4 nånting skulle jag tro

58. Hur mycket väger du? 57 

59. Vilken storlek har du på kläderna? s, m .  beror på vilket plagg det är :)

60. Har du svarat ärligt? klart jag har!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0