text.

- jag har faktiskt börjat gilla det här med att ha rent och snyggt på mitt rum, städar rätt ofta nu jämfört med förr.
- jag grubblar sönder saker, tänker sjukt mycket hela tiden och fast jag inte vill tänka på saker, så gör jag det ändå(?) weird.
- jag och mina vänner är inte som alla tror, vi är sjukt onormala och har världens bästa humor enligt oss själva, ingen annan förstår sig på oss
- min syster ställer ofta upp för mig, skjutsar,färgar håret när jag ber om det, pratar när jag mår dåligt. jag är dålig på att visa att jag är tacksam.men hon är iaf bäst
- man saknar en person mer om den tex är i spanien en vecka än i norberg en vecka utan att träffas. 
- jag har känt ina,amanda och jonna sen jag föddes, riktiga barndomsvänner
- jag trivs inte bäst i min nya skolan, men hur mycket ska man begära ? hello, fagtown liksom
- jag fick min finaste zelda kisse under en jobbig period i mitt liv
- jag vill att stylebytyra jackan ska komma in igen, så jag får köpa den
- jag har varit lite smått beroende av nagellack, men inte haft det på jätte länge nu
- min instagram heter ebbac för er som är intresserande
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0