lördag

nyss kommit hem, spenderat kvällen hos pappas kusin och hans fruuu.
finaste människorna någonsin, gud vad jag tycker om dem.
påhemvägen slog jag en pling till gry, vi pratade i ca en halvtimme och hann med såååå mycket.
man känner verkligen att vi inte setts på länge,men imorgon ska vi ses en snabbsväng då hon kommer till norberg. jävligt awesome.
imorgon ska jag också hinna med att leka med mimmi och fridur, färnabruden kommer hit och får smaka på en lite större bondhåla än sin egen, lyxigt.
gud vad jag vill flytta , till fina gävle.
där är allt så himla bra. där ser jag mig själv på i framtiden.
 
hoooppplaaaaa pållen
 
 

Kommentarer
Postat av: mimmi

hahaha fyfan va ful du är babe :*

Svar: tyst kvinna :*
Ebba

2012-08-26 @ 11:59:28
URL: http://mmimmies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0