bra dag, riktigt bra

hillu.
haft en toppen dag, först jobb sen hem till ina och chilla. drog sedan över till avesta och handlade på ica kvantum eftersom norbergs snuskbutiker aldrig har något hemma. konsum hade inte ens yoghurt hemma igår, bra,skiiiit bra.
tog även med thai på hemvägen, gött.
imorgon blir det jobb igen och på fredag ska jag vara själv på mamas jobb. ska prova på att stå själv i kassan 4, (FYRA !!)timmar.
lite små nervös eftersom jag aldrig provat på det. men imorgon får jag lära mig, sen gäller det på fredag.
haha låter som värsta grejen, men vafan. äj, det ska nog gå bra.
ingen bryr sig,men nu berättade jag det ändå.
 
 
sängen lockar, peace
gammalbild
 
herregud.där var jag bara en liten flicka..tre år sedan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0